31 maj 2010

hemsk natt igår. Efter en natt promenad i stan med Q så var det dags att bege sig hem. Innan min sväng så låg en påkörd katt på vägen, jag hoppade ur bilen nästan i farten för att då märka att katten fortfarande levde. Jag som lämnat min mobil hemma för laddning stoppade första bästa bil och bad om telefon. I panik ringde jag polisen som är kukhuvuden och i det stora hela bad oss ringa tillbaka när katten var död. MEN HALLÅÅÅ! Där stod vi och kunde inte göra ett skit förutom att se på när katten plågades till döds av smärta. Ringde mamma som ringde läckeby djursjukhus men när mam kom till oss 15 minuter senare var det försent. Jag är så arg på polisen så jag vet inte vad. Hade det varit en hundsatan hade dom släppt kaffekopparna och åkt ner med blåljus men en katt är ingenting värd. Det var ju någons husdjur. Och hur fan kan man köra på ett djur och sen bara köra därifrån??? Vad är det för människor?

När jag kom hem från djursjukhuset så roffade jag åt mig prinsen som fick sova på min mage hela natten!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gud, jag hade bölat som en gris :( Fan vad hemskt!

2010-05-31 @ 16:35:49
Postat av: Anonym

å så va det någons katt, de har ringt idag (3/6)från Läckeby djursjukhus och har fått tag på ägaren. Tur katten var öronmärkt annars hade de aldrig hittat dem. /Mamsen



2010-06-03 @ 18:34:21
Postat av: Anonym

så söt han är prinse-linsen :)

2010-06-03 @ 18:35:05

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0