25e maj 2010



Hojt. Dagen har bjudit på en del regn måste jag säga. Skur hit och skur dit. Var ner till stan och fixade mig ett pass, anledningen till just ett pass och inte ett legg är för att om jag känner att NU vill jag resa så behöver jag inte oroa mig för att jag inte har ett pass haha. varför förklara egentligen? Så på tisdag nästa vecka är jag en vanlig människa igen. Har kännt mig helt låst utan legitimation faktiskt. IM BACK :P. Var precis en runda över till syster med. Virrpanna som vanligt. Ser fram emot helgen som fään. Det ska bli gutt att grilla och festa loss lite. Hoppas på kanon väder.  STOOOOPP!!! Herråå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0