24e maj 2010

när jag cyklade iväg till jobbet tidigare idag så var det strålande solsken och himlen var halvklar. Lagom till att jag slutade jobba började det ösregna (min cykel står kvar på stan med andra ord). Mam fick hämta mig :)! Nu är det regn varannan sekund. Jag gillar sommar regn men föredrar sommar sol.
Nu är det bara 26 dagar kvar innan jag drar iväg till stockholm och sen vidare till gotland för midsommarfirande. LOVELY! Om vädret är fint imorgon ska jag traska ner till polisstationen och skaffa mig ett pass. Ser fram emot sommaren som aldrig förr. pirr pirr!!






bilder från tidigare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0