Tack..

Blir man lite irriterad eller?!! Jag kände på mig att allting skulle gå skepp rätt åt helvete. Vi började med GinaTricot. Självklart så var kupongerna flertryckta så det blev ingen shopping till Therese. Jag ska däremot ner dit imorgon och ladda upp lite till mig själv men det var irriterande att behöva välja ut massor för att sen inte kunna handla. Sen vidare till Albrekts guld, där gick det inte heller som jag ville och personalen är stroppig! Jag fick ett tillgodokvitto men vad får dom att tro att jag vill handla där igen efter att min klocka gått sönder?? BAJS! Mamma tyckte iallafall jag kunde handla något fint till mig när jag är i Stockholm, så man får ju hoppas att dom har något där då som HÅLLER. Åh så irriterande. och solen försvann.....!!!! 

Så jag vill bara tacka alla jävla ollon som fått min dag att bli toppen!! Tack!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Imorgon är jag ditt ollon, baby ;)

2010-03-24 @ 17:03:20

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0