SUCK!!!



Idag är det fredag och jag kommer inte göra ett skit. LOVE MY LIFE!! (sjukt mig) Börjar få riktig ångest över hur jag lever och har levt i över två år nu, TVÅ ÅR. Jag har aldrig haft så här tråkigt som jag har det här någonsin NÅGONSIN!! Jag har aldrig tyckt om kalmar/öland men endå hamnade jag här. Har försökt komma härifån sen vintern 2008 när jag kom hit!! Helt sjukt att jag fortfarande är kvar i Kalmar.. fy åt helvete!!!
Det var skönt som satan med en lång dusch iallafall. Ska klä på mig och sen sätta mig i soffan och se på tv. SLAPPTASS! Fick yttligare ett Nej på mailen idag om ett jobb jag sökt i sthlm. När ska det vända? Inatt kommer Nadine hit efter att hon slutat jobba, witch i look forward to! (stavas det så eller).

Om det inte är nåe bra på tv så ser jag på simpsons på webtv:n istället!!..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lek med mig någon dag!!!

2010-03-12 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0