Solen skiner

God morgon, Verkligen God morgon.

Jag har sovit som en gud i min säng inatt. Jag har verkligen rullat runt och haha jag har INTE ramlat ner!! Idag skiner solen i Kalmar gott folk och himlen är blå. Är verkligen våren på väg? Jag ska snart iväg till nagelteknologen och stärka mina naglar med gelé. Hoppas att resultatet blir bra för då kommer jag göra detta till en rutin varje månad. Jag tycker om mina naglar i en viss längd (ca1cm) och det är ju alltid skönt ifall naglarna håller längre än dom brukar. Så nu ska jag göra mig iordning för jag behöver åka snart. Sen blir det antagligen stan med mamma men nu har ja shoppingförbud :D

Ha en fin och solig(får man hoppas) tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0