Ont i nacken







Liiiite liiite från igårkväll.. Idag har jag så sjukt ont i nacken.. HAHA!! Jag är förkyld alltså och förkylningen har satt sig i nacken så jag kämpade mig igenom dagens jobb, AAAAJJ(jag nös precis, smärta).. Sitter och sjunger till massa go musik. Jag skulle inte kunna leva utan musiken, Aldrig!! inga planer för ikväll men man vet aldrig vad som kan hända. Har iallafall tagit mig en mirrekurspeciall, en citron, en apelsin pressat ner i ett glas med 1 tsk salt och kockat vatten. Mums?! Nej men man mår bättre på en gång!!!
Ska föresten fylla på min nagelförstärkning på  måndag. Ibland behövs det tydligen, så jag ska göra det.

Nu ska jag fortsätta sjunga..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg du är, kvinna!

2010-03-06 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0