Onsdag

Har precis tränat i 30 minuter och ska slänga mig i duschen nu. Börjar jobba om 2.5 timme så det är väl på tiden att börja göra sig iordning. Solen skiner och himlen är blå. Hade inte snön legat på marken hade jag kunnat tro att det var vår ute!! På måndag kommer Therese hit och det ska bli såå kul :) Ska påminna henne om att ta med min klocka hit med så jag kan lämna in den för lagning.
Måste säga att för att vara en lat människa som jag är så tror jag inte att jag kommer tröttna på den här lilla 30 minuter workouten. Det var kul faktiskt.. Så de kan gå. Nu ska jag duscha..

Puss



längtar till sommaren faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0