Not nice

God morgon!!

Vaknade för en timme sen av att mitt alarmet på telefonen startade. Så det kan gå. Ska äta lite frukost snart och se på tv för det är sånt liv jag har. Idag händer inte mycket mer än att jag ska träna, städa och städa!! Det ser ut som ett bombnedslag i mitt rum just nu men det får gå. Kollade runt på lite utlandsresor bara för kul och ååååååååååhhhh jag vill resa utomland. Inte bara för solen skull utan för att lämna Sverige och verkligheten ett tag. Så trött på detta liv jag lever här i hålan Kalmar(ber om ursäkt alla Kalmar älskare)! BLÄÄ!! Om jag bara kan få ett JA från något av dom 4000 jobb jag söker i veckan hade allting blivit mycket bättre!!

ha en great dag väl.

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en kanonbra torsdag!! :D

Många kramar från mig ^^,

2010-03-11 @ 10:59:23
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0