nostalgi

Hojt,

Idag är det som vanligt här hemma, jag, mamma och katterna. Lite tråkigt måste jag erkänna. Det är har varit så mysigt med familjen här på besök. Träffar dom nästa vecka igen när jag åker upp till stockholm på begravningen. Jag har skjutit hop sängarna nu så nu har lilla jag en 180 säng alldeles för mig själv :D!! Skönt värre. Det blev lite trångt ett tag men det va ingenting jag inte kunde ordna till. Nu är det fint. Sitter och lyssnar på ABBA just nu. Det är sån nostalgi känsla jag får. När jag var liten satt jag på min riskudde framför mammas grammofonspelare och hade megastora hörlurar på mitt lilla huvud och lyssnade på ABBA, ofta innan jag skulle sova. Minnen är nog det bästa som finns.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0