Mot stan

Nu är jag klar för stan. Min klocka gick precis sönder med, jävla skitkvalite.. Ska lämna tillbaka den och säga att jag är besviken på den. Jag älskade verkligen den klockan just för att det inte såg ut som en klocka utan mer som ett smycke. Balle! Iallafall. Brillsen ska på och sen ska jag börja cykla..

Ha en fin dag mina fina.


Update: Jag väntar och åker med mami vid 4 istället. Jag hatar att reklamera prylar själv .. Är en liten fegis :) Så jag städar av lite så länge eller kanske ska göra frukost? hmm..


 
Tröja-GinaTricot, Sammetslegging-BikBok, världens sötaste strumpor-Triumph


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0