länge leve kebabpizza





Äntligen hemma.. och jag väntar på att min FETA KEBAB PIZZA ska komma hit. Jag får som jag sagt tidigare inte på något diet eller så utan jag äter inte vitt bara. Men tyvärr så gjorde dom inte pizzorna med fiberrikt bröd men de skiter jag i. För pizza är gott.. Ska ju fira att jag gått ner 1 kg haha ;)! Jobbet gick bra och det var bra med folk på stan med. Nu är jag hemma igen och arbetskläderna åkte av med en gång. Pyjamas here we go!!


Ska nog ta mig ett glas rödvid till pizzan.. Mums som Maria Montazami hade sagt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0