Jävla p-stav

Som ni kanske har märkt så har jag gått upp jävligt mycket sen jag satte i p-staven i armen (som för övrigt ska ut så får jag får tid till det) och jag är sjukt trött på dessa extra kilon jag fått. Trivdes sååååå med min figur innan p-staven satte igång. Jag är ju förkyld men gav mig på en homeworkout nyss och jag känner att förkylningen tar emot men det gick rätt så bra. Jag ska försöka hålla på med dessa varje dag och förhoppningsvis så får jag tillbaka min kropp (74 kg) till sommaren!!!!!


Somras










lets go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0