Ikväll kommer Therese

Whats up my friends..

Hur mår ni? Jag mår toppen idag. Solen skiner och himlen är blå. Vad mer kan man begära liksom? Sitter och fixar håret just nu för om en stund ska jag kila iväg till jobbet. Efter jobbet tar jag mig nog en runda på stan. Ska försöka hitta en tavelram till en tavla jag målat. Skulle egentligen behöva en tavelram till alla tavlor jag målat men dom tar vi en annan gång.
Ikväll kommer min best friend in the world for ever hit, HAPPYYYYY! Har saknat henne som fan. :)

Måste fixa håret, puss!!



Bild från när jag var nere hos Therese på gotland i februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0