Fucking bad day!

Hemma efter en intensiv eftermiddag på stan och sedan över till Öland. Tror ni jag hittade en oversize kavaj eller? Nä, självklart inte. Bara för att jag så jävla gärna vill ha en så var det självklart slut i min storlek. Jag vill vara mig igen (strl M). Hatar att behöva köpa LARGE! FETTO ANKA! irritation.. Anyho. Köpte ett par byxor(29kr billigt som fan) till mig istället som jag inte ens kommer i märkte jag när jag provade dom hemma hos Pia. HELVETE! Ingen bra dag idag men byxjävlarna ska passa till sommaren för jag är ju på väg ner i vikt igen vilket jag är glad för. Jag kan avråda alla som vill sätta i en p-stav i armen. Vill du inte gå upp så in i helvete så låt bli!!
Nu ska jag börja lite smått med en tavla till lilla Mathilda. Det gör mig på lite bättre humör för måla är nog bland de bästa som finns!!


Ha en fucking great night lovebrids. Puss!


bild från någon helg sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0