Första gången ever..




Mina naglar är gjorda på Perfume Garden med gelé och kostade 400 kr



Det är isigt kallt ute, brr. Mina öron ilar just nu. Mina naglar är så fina, så fina. Är jätte nöjd. Hoppas bara dom håller sig så här, för då känner jag att det här är någonting jag kan lägga pengar på varje månad, utan att få ångest. Jag har som sagt inte förlängt mina naglar eller liknande utan har bara förstärkt och lackat mina naturliga naglar med en härlig neutral lack. Dom är verkligen inte tunga eller störande på något sätt, det känns inte som om jag har någonting på naglarna, lätt och fint. Supernöjd!
Nu ska jag äta frukost för jag hann inte med de innan jag åkte iväg. Sen blir det tv-race med mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0