förlorat 18 cm

Tjiho. Jag mätte precis mot mina start mått som jag tog när jag började med min lilla diet den 21 februari och jag har sammanlangt förlorat 18 cm på hela min kropp. Im loving it! Det är bara för mig att fortsätta för det ger ju resultat. Det jag gör är att inte äta vitt, och jag äter alltid väldigt stark mat. Det viktigaste för mig att komma ihåg är att jag inte ska svälta mig själv. Utan jag äter när jag är hungrig, och jag äter tills jag är mätt. Bara att jag tar sallad istället för ris, pasta och potatis eller vittbröd. jag dricker mycket vatten och tränar homeowrkout 30-40 minuter om dagen.

Great!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Vad DUKTIGT Mireille!!!!!! :)

Tack för kommentaren med <3

2010-03-14 @ 17:41:10
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Queen

oh wow! Vad duktigt! Jag typ orkar inte men ska börja träna från och med idag :D

2010-03-15 @ 10:17:04
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0