En gång till..

Känner frisk luft från ventilen i mitt rum och det skumma med luften är att det är en sån tydlig vårluft trots att kl är mitt på kvällen. Jag får panik av tanken på att behöva spendera en hel sommar i Kalmar, IGEN. Varför kan jag inte få ha lite flyt nu när jag har haft oflyt i 2 år. Förstår ni min frustration eller? Usch hatar när jag känner så här, det bara bubblar inom mig och jag vill kasta, döda och hoppa!! (shit).. Kan inte jag bara få ett jävla JA någon gång?


...jag måste få hata, det är bara det att Kalmar inte är min stad!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nä, vem gillar Kalmar? Alla längtar vi nog bort härifrån. Vi får rymma, du och jag!

2010-03-22 @ 10:31:35

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0