30e mars 2010

Hej allihopa,

Gissa om det är fint väder idag? Hade det varit 15 grader varmare hade jag åkt och badat i havet. Eller visst lite mulet är det väl men va gör det då. Idag är jag ledig från jobbet men inte kan jag slappna av för det nej. Om någon minuter börjar min tvätt tid och jag har en del som jag behöver ha rent. Ska köpa hårfärg och färga huvudet med. Jag ska städa av här hemma, man behöver damsuga varje dag när man har 5 katter (jag är ingen galen katt kvinna, kan förklara sen) och jag behöve ju självklart packa resväskan. Vet inte hur jag ska lyckas få med mig allting jag behöver ha med mig. Skor,kläder,underkläder,smink,kläder,skor :P!! Det blir mycket när man heter Mireille(Mireij, uttalas det för er som undrar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0