24e mars 2010

God morgon mina solstrålar ♥

Hoppas ni mår bra. Idag är en strålande dag men mysigt solsken. Ska göra mig iordning för att cykla ner till stan och shoppa loss åt Therese. Kul, jobbigt att min lön(några tusen till hade inte skadat) kommer in imorgon dock men det är bara bra. Ska spara mina pengar till Stockholms resan. Åååh det är inte långt kvar till jag åker iväg nu, bara 8 små dagar...

Jag har kommit på en sak. Maria Montazami är min totala favorit person just nu.. Muumss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0