10 månader till JUL!

kan inte fatta att om ynka 10 månader är det jul igen.. shit alltså.








Kom hem för en stund sen från stan. Mötte upp min syster och hennes arbetskompis för en liten runda på stan. Vi hamnade (inte oväntat) på ginatricot och självklart hittade jag massa söta grejer som jag vill ha men idag blev det dock inga kläder utan 2 halsdukar och ett par sköna öronhängen. Hittade en ursöt stockad tröja med men min syster bönade och bad om att hon skulle få den istället och snäll som jag är (ångrar mig som fan) så gav jag den till henne. Nu har jag missat simpsons ser jag på klockan vilket SUGER!!!
Imorgon ska jag in till stan tidigt och fixa mina naglar. Jag ska bara förstärka dom för jag tycker mina naglar har en bra längd men dom är så sköra. Jag gör som hos min jobbgranne Gullan. Glömde nästan, klänningen jag beställde från nelly var förliten över my boobis. Ibland HATAR jag mina stora boobis för dom förstör ibland mer än dom hjälper till och nu förstörde dom den perfekta vårklänningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0