010310

Dagens humör: Känner mig väldigt nere och tråkig helt plötsligt
Dagens mående: Jag mår fysiskt bra men det ligger deprition i luften idag
Dagens frisyr: Just nu AFROO snart rakt lång hår.
Dagens smink: Det vanliga, puder, rouge, mascara och läppglans.
Dagens klädsel: Jobbkläder idag igen, Svart svart svart.
Dagens planer: Ska åka iväg snart för att hämta mitt betyg på komvux innan jag börjar jobba och idag ska jag fanemig köpa sushi.
Dagens materiella vill ha: En biljett till Thailand och en snygg miumiu väska.
Dagens fundering: Vad skulle hända om man korsar en igelgott med en ödla?
Dagens beroende: Musik på högsta volym..
Dagens tråkigaste: Ingen sol ute och snön är brun!! BLÄ!
Dagens längtan: Tills jag får komma hem och sova i min 180 säng :D
Dagens superlängtan: Vänner, Simpsons och navi cis ikväll, tv beroende!!! 
Dagens tidning: Veckorevyn
Dagens låt: Abba- Does you mother know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0