Sista dagen på Gotland

Hallåj,
ingen Milyan ännu. Stackars Therese ligger och har värkar som satan men inte mycket händer. Jag hejar på henne här hemifrån hennes soffa. Idag beger jag mig hem till Kalmar, USCH! Vill verkligen vara kvar här. Vart som helst förutom Kalmar faktiskt. Jag har haft så sjuuuuukt kul dom har dagarna jag varit här och min midsommar kunde inte varit bättre än den varit. Jag är så lyckligt lottat som har så fina och underbara vänner som jag har. Det är så sjukt jobbigt att behöva lämna allihopa.

Igårkväll var jag ute och tog en öl med Felicia. As trevligt var det verkligen. Träffade på en vän jag inte sätt på flera år och det var ju självklart hur kul som helst. Jag kan inte fatta att jag kan bo på ett ställe där jag inte har mina allra bästa vänner. Helt sjukt. Men det är bara att sätta på en smile och hoppas på bättre tider..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0