Min stad!


Jag är turist i min egna stad.


Ennu mer turist vid slottet




Det är en elefant men det syns inte så bra..






The girls


 
Jag dör så söt teo är när han ska äta. Gapar så han nästan spricker varje gång :)


Jag har haft en riktigt härlig dag i Stockholm. Var på Akvarium och vandrat runt på alla möjliga ställen. Åkt båt och ätit korv. Arbetsintervjun gick jätte bra, dock från jag inte svar förens i juli men jag hoppas på det bästa men har faktiskt inga förhoppningar alls.

 Orkar inte skriva så här har ni bilder istället :D LOVE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0