Milyan kommer idag :D

Oj Oj, Idag är det dags för min bästa vän att föda sin son. Hon lades in på bb i morse för att bli igångsatt. Så himla svättigt detta är kan jag lova er. "är han född, eller är han inte? eller ÄR HAN? AAAAAAAAAh" Så går jag runt här hemma. Panik i brallorna kan jag lova. Så himla nervös och glad för Hennes och hennes mans skull. Kan inte förstå att dom blir föräldrar idag. Helt sjukt. Dom är så fina och deras lilla son kommer bli de finaste i världen! Jag längtar så tills jag får se honom!!!!!!... Nu snart ska jag iväg till Ingela och ta en fika med henne och med Channa som föder vilken dag som helst hon med. OMG vad jag kommer ha fina underbara bebisar runt i kring mig. Min vänner är dom bästa så bebisarna kan inte bli annat är perfekta.

Nervöööööööööööööööööööööööös...





<3 jag vet att allting går bra men jag önskar jag var nere på bb nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0