jäkla skit

Fan va det regnar alltså. Glad att jag inte behöver vara ute. Imorgon däremot hoppas jag på sol sol sol för då är det dags för Julias student och jag vill helst inte stå i regn. Måste få tag på Puuh med. Vet ju inte var jag ska vara eller när :O. Det ordnar sig. Idag har jag handlat lite till mig själv och andra. En kokbok, en mysig kofta och en bikiniöverdel(som jag måste prova i en mindre storlek och se om den fungerar bättre). Pattarna har krypt tydligen. Pengarna bara flyger iväg!  Inge mer shopping nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0