9e Juni 2010

Nu är det bara 10 dagar kvar till jag börjar min svenne semester :D

Idag är inte vädret det bästa och i eftermiddag säger dom att det ska regna. JÄIJ! Ska snart åka iväg till Johanna för att spendera förmiddagen med henne på stan. Det blir nog awesome. Jobbar i eftermiddag så idag blir det en lång dag. Men det gör ingenting för jag är ledig imorgon och på fredag är det studenten. Det ser ut att vara riktigt kyligt ute så jag får nog sätta på mig lite varmare kläder. Yes. Känns som höst! Anyho. Hörs ikväll när jag kommer hem från jobbet.

Ha en fin dag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är du inte hemma från jobbet än, my love?

2010-06-09 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0