Think!

Tänkte skriva lite snabb med tanke på att jag vet att jag inte kommer skriva imorgon bitti innan jag åker iväg till jobbet. Idag har varit en jobbig dag. Många tankar och väldigt mycket strul. Jag hatar posten för att dom alltid ska strula till det när jag för en gång skull bestämmer mig för att posta någonting. Sen att barndomsvänner bestämmer sig för att hugga en i ryggen gör inte saken bättre. Jag visste att jag gjorde rätt i att ta avstånd från dig. Hela den här dagen har varit en sån dag men bara vill sova sig igenom. Eller gårdagen var sån. Kl är ju efter midnatt nu. Idag då, ska upp och jobba om några timmar sen blir det hem och plocka ner julpyntet som fortfarande är upp. Jag och mam har bestämt att julgranen får vara kvar till snön försvinner. Jag fortsätter mitt sökande av jobb i Stockholm. Ingen napp ännu. Ska läsa och lära mig mer om att bli egen företagare för jag är sugen på att satsa 110 nu alltså. Mitt liv, gasen i botten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0