Super Woman

Jag är superwoman. Sprang ifatt bussen och då menar jag tvärt över stan! Alltså jag trallade mot busstationen när jag hade slutat jobba.När jag är vid övergångstället (100 meter ifrån stationen kanske) så ser jag bussen köra iväg. Shet! Jag vinkar åt bussen men chauffören bara rycker på axlarna. Suck on this, jag la i 5:ans växel och kutade tvärs över stan till tingshuset och där stod jag när bussen kom. HA! Busschauffören såg lite halv blek ut av skam. Den jäveln alltså. Hur otränad jag än är så klarade jag mig ifrån pinsamt flås eller andnöd haha :D! Så jag gick på bussen men en as cool look och bah Tja! hahah jag är en sån nörd. De va kul!

nu ska jag torka upp katt spya för någon jävel spydde precis.. men ha en bra dag vettja!


Kommentarer
Postat av: Lydia Tanga

Du är bäst sötis haha , tycker oxå han är läcker som fan hahaha =) Hoppas allt är bra med dig annars kramisssssss

2010-01-16 @ 15:59:04
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0