Somebody to love

Jag har sjukt ont i mina äggstockar. Kan knappt sitta rakt. Hoppas det går över snart för jag vill inte till doktorn för jag VET vad dom kommer säga. "Gå hem och ta en alvedon och vänta ett tag och se om det går över".. Brukar alltid överdriva när jag är hos doktorn så jag får hjälp på en gång. Lite skrik och fake tårar hjälper oftast!
Jag och mamma var och handlade lite nu efter att jag slutat jobba. Min chef är den bästa chefen man kan ha. Hon ger mig hopp hela tiden! LOVE HER!

Känner mig glad i kroppen och ser SÅ fram imot morgon dagen då jag ska vara med JOHANNA DARLING! Bara att tänka på henne gör mig på bra humör. HON ÄR EN STJÄRNA!

Bästa låter just nu.Den går på repite. Brittney Murphy - somebody to love..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0