Snöstorm!!!

THERESE, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MITT HJÄRTA!!!!!!


Jag ser ut som en snorunge och jag ska springa iväg till bussen nu. Ute är det snöstorm och jag avskyr detta just nu för jag har fixat håret. Det blir att linda in allting i halsduken och på med mössan och PARAPLY! Inatt åker jag till Gotland och SÅÅÅÅÅÅ jag längtar. har inte hunnit packa än men det gör jag när jag kommer hem. Har hunnit med rätt så mycket idag. Har t.ex varit i mörbylånga nu på morgonen.. NEJ nu måste jag rusa.. Ha en fin dag. Puss på er.


Alldeles nyss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0