Shoppat..

 
Vet inte varför jag står på tå...trodde att det skulle synas bättre eller nått haha


Igår shoppade jag lite granna på rean som är här i Kalmar. Köpte en ny kofta från vila som jag kan ha bla på jobbet och sen såg jag simpsons kalssongerna på H&M. Jag var bara tvungen att ha dom även om dom är egentligen alldeles för stora :D!

Idag är jag ledig från jobbet men jag ska endå ägna större delen av dagen till att jobba, men med framtiden. Ute snöar det och jag som älskar snö börjar bli lite så dääär halvt hmm. Bara det försvinner efter min födelsedag så är jag nöjd.  Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och äta lite..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0