Sasha!



Jag har förstört min dygnsrytm, igen! Kan inte sova. Just nu sitter jag och lyssnar på Leona Lewis album Echo. Underbar är hon, rekt igenom. Jag har sökt en massa jobb med. Är jätte nervös, vet inte riktigt varför. Det känns bra. Imorgon ska jag söka till franchisetagare på Gallerix i kista. Gillar att jag inte riktigt vet vad jag skulle ge mig in på om jag fick det men utmaningar är det bästa jag vet. Det är endas butiks jobb jag söker för jag vill inte jobba med någonting annat. Och sen kan resten av omvärlden tycka vad som helst om det.

Jag hoppas bara på att jag kommer till Stockholm innan sommaren. Det känns tråkig att behöva söka utanför Triumph måste jag erkänna. Men thats life. Jag behöver mer än jag har just nu och jag behöver Stockholm!

Nu ska jag slå på en film och försöka sova, trots att jag inte är trött.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0