Ont i huvudet

Hej bloggen.
Jag vaknade sent idag. För en halvtimme sen om jag ska vara helt ärlig. Men det är för att jag är sjuk också. Eller sjuk och sjuk jag är sliten i kroppen. Har fått utslag runt ögonen och det är inte alls bra. Måste på något sätt få bort dom till imorgon då jag ska jobba. Kliar gör det med! Det jobbigaste med att älska vinter och kyla är att inte tåla det! Jag får alltid sånna utslag och min hud torkar ut hur mycket jag än smörjer in mig. Jag blir tokig. Men det gör inte mycket, tycker jag inte. Inte när det är så fint med vinter och snö som det är!
Anyway, idag ska jag sätta mig och räkna ihop hur många tusen jag har i räkningar så jag får någon uppfattning om det som jag slängt under mattan i flera år! Time to come clean!



Pimpade min mobil lite till igår, love it men jag behöver meerraaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0