Online

Har inte haft något vidare lust att skriva faktiskt men lite onlineshopping nu nattetid har gjort mig på bättre humör. Jag är en riktig snåljåp när det gäller mig själv. Andra kan jag skämma bort utan problem. Jag beställde iallafall precis hem 3 par skor och en halvcool t-shirt för 370 kr. Jag tycker det är as nice. Jag och Nadine ska ha en reashoppingtur den 25:e också vilket jag ser fram emot. Jag älskar att slösa pengar men billigt ska det vara. Jag skulle ALDRIG kunna lägga ut 500kr på ett par byxor, som går ju endå sönder.. Jag är för snål, alla borde vara snåla! ANYHO! Nu ska jag slå på en film och försöka sova. Somnade i soffan förut. Jag är helt slut i kroppen. Måste till sjukhuset och ta ur min p-stav.
Den förstör mig!



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0