O M tå!!

Äntligen hemma. Idag har jag svättats på jobbet. Fy fan säger jag bara. Fick massor med skyltmaterial och det var en sån stor kartong att det inte går igenom en vanlig dörr när den stod upp. Och det vägde flera ton, jag lovar!!! Som tur var så kom mamma in i rätt sekund så hon fick hjälpa till, hehe. Efter mycket om och fan aj min tå så fick vi ner allting i källaren och jag njöt när jag skar upp den stora jävla lådan i mindre delar. Någon dag kommer helvetet då vi ska ha upp allt de materialet till skylt fönstret men det tar vi då. Nu sitter jag här i mina simpsons kalsonger och ett linne och bara slappnar av. Skönt faktiskt. Ska glo på tv en stund innan jag sätter mig och jobbar med framtiden. Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Haha ja det är klart :) Hm, jag minns inte heller riktigt :)

puss

2010-01-21 @ 17:21:47
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken häftig bild älskliing , fin som alltid hahah love you :)

2010-01-21 @ 21:18:29
Postat av: Tyson

Vilken häftig bild älskliing , fin som alltid hahah love you :)

2010-01-21 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0