Money spender!!


Smycken och läppsyl från Bikbok, pärlörhängena är däremot från Gina Tricot.


Så fina örhängen.. köpta på bikbok..


Gulliga små lepsyler i olika dofter..


Stor fin randig tröja från GinaTricot


Mysig shorta från Kappahl

Nu har jag shoppat kvar, iallafall i Kalmar :P. Ska packa lite nu hade jag tänkt. Åker faktiskt imorgon natt så jag vill ha allting färdigt så jag inte glömmer en massa. Jag är expert på att glömma saker. Annars har jag inte gjort mycket nu i eftermiddag. Hängt upp kläder och sett på tråkig tv. Snart är dags för Navi, Simpssons och paradise hotell och sen ska jag sova. Imorgon jobbar jag eftermiddag vilket är skönt faktiskt.. Nej, ha en fin kväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad sugen jag blev på cupcakes nu!

2010-01-26 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0