Min Prins

Vart har dagen tagit vägen? Timmarna på jobbet bara försvann. Mysigt att Maria kom införbi när jag hade slutat jobba och drog med mig (eller jag erbjöd mig) på en runda på stan. Det har nästan blivit som en liten tradition att vi går och äter sushi när vi ses, och lika gott som vanligt var det. Självklart var det hur kul som helst att prata lite skit med Maria. Minnen tröttnar man aldrig på! Tack för en mysig kväll!
Nu är jag som ni kanske förstått  hemma och jag ska alldeles snart slänga av mig jobbar kläderna. Min rosa morgon rock bara hänger och väntar på mig. Imorgon jobbar jag själv hela dagen vilket ska bli mysigt, kanske till och med en utmaning?!

alltså jag hade en liten intressant disskution med en kund idag. Hur gör man nu när man ska skriva datumet? 2010-01-04 går ju jätte bra men 04-01-10, Det blir ju lite krångligt tycker jag!

Fick reda på att jag är lång ledig över Påsk så jag drar troligtvis upp till mina älskade Tuominstammare och överöser dom med kärlek! Jag saknar dom redan. Men jobb schemat kan ha ändrats tills dess så jag ska inte hoppas för mycket.

Nu säger jag god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0