K står för Kerstin!

God morgon!

Hoppas allting är bra med er där ute i vårat avlånga land. Här i Målilla är det toppen. Jag och Kerstin sjunger just nu till Lady Gaga - Love game. Nu blev det uprising med Muse. ÄLSKAR MUSIK! Fick lite bra nyheter från Stockholm också som gjorde mig riktigt glad. Vi ska snart iväg till Vimmerby och träffa lite av Kerstins kompisar vilket ska bli trevligt. Jag älskar mitt liv men det är bara för att Kerstin är tillbaka i det. Vi vet hur man har kul ihop och jag hatar nästan att hon ska åka till England på söndag. Men jag är sjukt glad över att vi fått kontakt igen!


Nu ska jag sminka mig för Kerstin sa till sina vänner att jag va snygg (makeup big time haha)
Ha de fint så hörs vi innan vi åker iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0