Julen är över helt

Vet ni vad jag hatar mer än dåliga hårdagar. Alla små råttor till tjejer som inte förstår att jag inte bryr mig ett skit om dom har frågestund. JAG LÄSER JU INTE ENS ERA BLOGGAR! Och när jag på ett endå rätt så snällt sätt säger att jag inte bryr mig så blir man attackerad av hela råttfamiljen och deras små anhängare. USCH! Skulle vilja vrida nacken av dom allihopa. Är det så jävla svårt att inte skriva till random folk att man har frågestund? Vad ska jag fråga? Jag är ju inte intresserad! Och jag kommer ju verkligen inte kika in igen för att se om personen har svarat..


På tal om annat så ska jag slänga mig i duschen så jag hinner bli färdig tills jag börjar jobba. Jobbar eftermiddag idag vilket jag tycker är as tråkigt, men det ska endå bli kul att jobba. Efter jobbet ikväll så ska jag(om inte mamma har hunnit) plocka ner julpyntet. Nu är julen slut och våran får mer än gärna titta fram snart. Efter min födelsedag vill jag att snön ska försvinna. 7 feb vill säga ;D! nej, nu ska jag duscha så jag hinner med det jag ska hinna med.





all min kärlek till dig Bella!


Kommentarer
Postat av: Alina

hejhopp! kikar in =) va ett tag sedan jag titta in här, har varit lite off från bloggen hihi. Ha det fint :) kramar

2010-01-13 @ 12:41:07
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Veronica Berggren

sv: oki =) im sooo tired :(

2010-01-13 @ 15:19:12
URL: http://veronicaberggren

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0