its more then just signs!!



Har äntligen lyckats bli trött vis rätt tid och jag ska inte hålla mig vaken allt för länge. Imorgon ska jag umgås med Johanna min pyttipanna. Har för mig att hon vaknar rätt så tidigt så jag skickar nog iväg ett sms eller så när jag har vaknat och ser om hon är vaken (Mireille anropar Johanna). Jag har bestämt mig för att promenera hela dagen imorgon faktiskt. Så Johi ingen buss, om det inte regnar för jag måste ju tänka på håret!!..

Nej nu ska jag fortsätta se på tv och snart lägga mig för att sova. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det passar mig toppen, för jag måste gå mina 10 000 steg om dagen. Tror dock att jag åker buss ner till stan, för då har jag inte fått någon mat i magen, och riskerar därför att bli ganska lättretlig! :P



:D

2010-01-19 @ 09:07:59

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0