Gotlandsbåtenstider = Diarré!!!

Idag har jag inte hunnit blogga. Jag har för mycket i mitt huvud just nu med allting som jag försöker få reda på så jag är helt virrig vilket gör att jag inte har tid med allting jag vill ha tid med, men dagen har varit hyfsad. Det är kallt som satan i kalmar så idag åkte öronmuffen på! Det är mycket nyheter nu på triumph som ska upp i butiken så fort vi har tid. De nya underkläderna är så romantiska på något sätt, mycket ljusrosa och ljuslila.
Imorgon jobbar jag en liten stund mitt på dagen och efter det ska jag hem och slappna av.

Jag hade tänkt åka till gotland på torsdag och fira min partner in crime födelsedag men båten går ju helt CP. NÅGONTING JAG IRRITERAR MIG PÅ är hur jävla aodhfguadfh dom tänker. Båten går kl 5 på morgonen helt plötsligt? Hur många resenärer förlorar ni inte på dessa tider egentligen?????? Det går ju för det första inga bussar till båten era jävla ollon!! Och inte fan vill jag åka hem kl 1 på natten så jag är framme i oskarshamn kl 4 på morgonen. Helt jävla vrickat. Hur fan tänker dom egentligen.. Blir så jävla irriterad!!!!! jag som hade tänkt fira min bästa gravida väns födelsedag MED henne!!!




Ha det så fint tills vi hörs idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0