GET ME OUT OF HERE

Hemma i Kalmar igen och jag vill tillbaka till Kerstin! Har inte haft så kul som jag haft med henne på lääänge. Kan bero på att jag knappt umgås med människor här. Anyho. Jag har haft sjukt trevligt. Hoppas det inte tar 5 år tills nästa gång. Nu snart ska jag sätta mig och se Navi på tv. Sen ska jag dra på new moon och sova. ÄLSKAR dom filmerna. Jag ska springa på bio så fort den tredje filmen släpps, som det gör i sommar!! LÄNGTAR.
Imorgon ska jag jobba halva dagen och sen har jag lite grejs jag måste fixa bl.a skriva rent mitt cv så jag har större chans till jobb. För nu jävlar vill jag här ifrån. Den dosen av socialt umgänge jag fick av Kerstin har gjort mig törstig efter mer! Känner mig som en vampyr nu när jag skriver haha.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH TWILIGHT!

Nej, nu ska jag se navi och sen sova. God night!


På väg ner till Målilla tänkte jag fula mig och ta lite kort när Kerstin körde. Hamnade i minichocktillstånd när jag ser att galningen kollar in i kameran och inte på vägen. Thats Kerstin!


Söta Sparky.


På väg hem ikväll på tåget och fy satan va jag mådde illa. Det har inte riktigt gått över än men det är bättre. Blev bjuden på kaffe vilket gjorde att illamåendet avtog lite men inte värst mycket.


Höll på att tappa kameran så klumpig som jag är men, det gick bra och jag fick ut en bild av det :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0