En kväll i Målilla



En liten natt hälsning från Målilla. Har precis sett twilight, late jag veeet men jag är inte en sån som springer på bio när det kommit ut en ny film och SÅ JAG ÅNGRAR ATT JAG INTE SÅG DEN TIDIGARE. Jag är helt kär i karaktärerna. MUMS..Det var länge sen jag saknade kärlek men nu gör jag det efter att ha sett på filmen. Kärlek är det man lever för. Familjen Jakobsson har jag saknat något så fruktansvärt, att vara här påminner mig om mina tonår på Goltand. Tråkigt att jag ska åka hem imorgon men jag har ju tyvärr en så kallat liv (inte mycket till dock) i Kalmar.

Nu ska jag och Kerstin mysa lite. Sov så gott ni nattugglor där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0