BH skola ala Mireille!

Postat av: Fd behålös?

Du jobbar på Triumph? Senast provade bh 75c. Provning är jobbig och har aldrig hittat någon bekväm bh, så jag går mest utan. Insåg att en tunn tröja krävde något under. Sökte och hittade från tyska Triumph en bh i onesize, som satt perfekt. Tunn, mjuk och glansig, ger ett litet lyft, men känns och ser ut som att vara bh-lös. Den har blivit mer använd än någon tidigare bh och behöver fler, men varför går den inte köpa i Sverige?

Svar:

Hej, och tack för din fråga. Kul att du hittat en Bh som du trivs med.
Tråkigt däremot att du inte får tag på den här hemma. Varför den inte kan köpas i Sverige vet jag faktiskt inte, kanske just för att det är en onesize bh. Om den bh:n inte är en bas bh utan en sesongs bh så har den tyvärr försvunnit ur sortimentet. Om jag hade vetat vad Bh:n heter så hade jag kunnat kollat upp det åt dig. Även om vi inte har en viss bh i butiken så ska vi kunna beställa hem den till kunde om bh:n finns kvar i Triumph bas sortiment vill säga. Ingenting är omöjligt hos Triumph.
Att prova ut en bh är ofta jobbigt. Speciellt när man inte riktigt vet eller förstår sig på bh:ar. Jag är säker på att du kan hitta en lika bra bh som din förra, ta dig orken och tiden så hjälper vi triumphare dig mer än gärna!
 
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: fd behålös?

Tack för svar. Beställt igen från Tyskland. På förpackningen ståt det bara Triumph, One Size, BH ohne bugel, Wohlfulen. På baksidan alla storlekar den passar till. Står i annonsen det är en ny variant av bh populär på 70-t

Har en väninna som också tycker bh är obekvämt, ofta kommenterat min bh-löshet, men själv inte vågat. Hon märkte när jag hade behån, ville prova den och blev lika förtjust! Tror fler känner som vi och helllre skulle välja One Size, om den blev känd och gick att köpa.

2010-01-13 @ 02:40:56
Postat av: Svar till fd behålös?

Jag har inte hört talas om wohlfulen. Vi får hoppas på att dom tar in den i Sveriges triumph sortiment. Det är ju smidigt att du kan beställa hem den från tyskland endå.



Jag blev iallafall sugen på att kolla upp denna bh så det ska jag göra idag.



Ha en fin dag,

2010-01-13 @ 12:01:04
URL: http://lovelife.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0