-

Jag vet att ett antal människor kikar in här dagligen så jag ska försöka skriva något mer än att jag är grymt deprimerad. Idag har jag inte gjort mycket alls. Gick upp trots att jag ville fortsätta sova. La mig i soffan och kollade på tv. Nu sitter jag vid datorn igen och funderar på att skriva rent mitt cv så jag har det klart. För om jag ska här ifrån måste jag ha ett kick ass cv och det får man inte genom att se på tv...

Skulle det inte vara för att jag vet att livet blir bättre än så här hade jag hängt mig själv för länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0