Life.

Hello,

har sån sjuk huvudvärk just nu och har haft den sen jag vaknade, usch! Hoppas att den försvinner snart. Ute faller snön och det är vitt överallt, love, men det hade varit mysigt med lite vår faktiskt. Att kunna skippa dunjackan för en snygg kappa, kunna ha solglasögon(jag har det även nu på vintern men bara om solen lyser). Och framför allt kunna ta på sig vårklackarna!!! Det dröjer nog ett tag till :). Idag så ska jag städa här hemma, igen. Nadine var här igår och på något konstigt sätt så blev hela lägenheten upp och ner. Jag ska även ta en lång dusch för det är det bästa jag vet, duscha alltså!

Nu däremot så ska jag sätta mig framför tv och äta frukost och hoppas på att det finns någonting kul att se på!



(bilder från 2009)


Kommentarer
Postat av: F R I D A M . S E

Sommar-nostalgi! Gillar glajjorna, vart är de köpta? :)

2010-02-16 @ 20:00:09
URL: http://fridam.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0