Tvätt dag

God morgon alla glada hjärtan där ute.

Jag ska verkligen vara i tvättstugan nu egentligen men jag är så jävla trött så jag skjuter fram det till halv tolv istället. Det gör endå ingenting. Alla hjärtans dag!? Jag ska se på tv, kanske ringa Therese och berätta att hon är en bra människa? Men det vet hon redan. Annars ska jag inte göra någonting av denna dag. Jag har gett upp promenaderna och dieten för jag orkar inte bry mig speciellt mycket. Jag är nöjd som jag är! Nu ska jag fixa ihop den lilla tvätt som behöver tvättas.


Ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0