ssssssssskönt..

Nu är jag hemma efter en rolig dag på jobbet. Kunderna har varit hur trevliga som helst och jag har haft fullt upp, om inte med kunder så med stordamning i hela butiken. Mitt snor är svart nu!!! Fresch!!
Cyklade till och hem från jobbet, jävligt skönt måste jag lova om men bortser från att jag cyklade omkull nästan 100 gånger på grund av all jävla snö men det var det värt. Funderar på att börja cykla nu till jobbet som jag gjorde större delen av sommaren. Tror nog det får bli så, så länge det inte regnar :)!

Nu snart ska jag diska och röja undan lite här hemma och sen ta mig en lång dusch. Nadine kommer förbi senare och det ser jag fram emot :)!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0