Sista timmarna som 20-åring

Hej,

Kan ni förstå att jag verkligen gick hem från stan idag. Jag kände bara att nej, jag ska fan inte ta bussen. Jag gick hem till Mika istället för hem till mig dock. Kul att snacka lite skit med henne. Lite sisådär att mamma hämtade mig därifrån med bil men jag skyller på att det är mörkt ute nu. Just nu håller mamma på med smörgåstårtan och jag känner nästan att jag vill hjälp till men endå inte för jag är så jäkla hungrig så jag hade bara ätit av den istället för att göra den. Jag har försökt få igång min gamla LG men det är sten död. Jag som vill använda den. :( jag tycker om stora telefonen!!

Nu ska jag faktiskt göra mig någonting att äta och sen sätta mig vid tv och bara glassa mina sista timmar som 20 åring.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0